O mně

Moje cesta k psychoterapii se vyvíjela postupně. Tak, jak jsem se v osobním i pracovním životě setkávala s lidmi v různých životních situacích a fázích a v různých společenských kontextech, ujasňovala jsem si, co je pro mě důležité a v jaké práci nacházím smysl a uspokojení. Věřím, že opravdu každý může být v životě spokojený, pokud je to jeho cílem. Psychoterapie je cesta, kterou k vnitřní spokojenosti můžeme dojít. Ráda vás na této cestě budu provázet.
Jsem psychoterapeutka, speciální pedagožka - etopedka. Pracuji s lidmi, kteří se dostali do potíží a hledají dobré východisko či změnu. Může jít o problematiku:
- individuální (nízké sebevědomí, nespokojenost se sebou, otázky vlastní identity, sebepoškozování, obavy z budoucnosti, hledání smyslu života, nejistota, problémy v komunikaci, osamělost, úzkostné stavy, výkyvy nálad, vyčerpání, únava)
- vztahovou (partnerská, rodinná, mezilidská, problémy v kolektivu a v zaměstnání)
- mateřství a rodičovství
- školní (výukové a výchovné obtíže)
- společenskou (např. experimentování a škodlivé užívání návykových látek, strachy)
- zdravotní (obtíže bez objektivního lékařského nálezu, např. migrény, nespavost, bolesti břicha, ekzémy, poruchy příjmu potravy, poruchy spánku, obtíže s otěhotněním, opakované úrazy a další)
- náročných životních situací (např. životní změny, osobní ztráty, zkušenosti s trestnými činy, zkušenosti s traumatizujícími zážitky).
Při své práci vycházím z metod systemické terapie, hlubinné (dynamické) terapie a terapeutické práce s tělem. Pracuji v psychosomatickém kontextu.
Vzdělání
- Integrované studium speciální pedagogiky na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze, magisterské studium
- Gymnázium Jilemnice
Další vzdělání a odborné kurzy
2017 | Sandplay terapie a práce se symboly pro děti, adolescenty a dospělé v rozsahu 100 hodin – Expressive Therapies Institute of Australia. Výcvik akreditován Asociací klinických psychologů. |
2016 | Výcvik Hlubinné abreaktivní psychoterapie I. a II. v rozsahu 160 hodin – Andrej Dragomirecký (regresní terapie) |
2014 | Umění zemřít – lektor Bhagat Johan Zeilhofer |
2013–2015 | Výcvik v rodinných konstelacích a pohybech duše – lektor Bhagat Johan Zeilhofer |
2011 | Rozpoznávání a řešení agresivity a šikany ve školách – Centrum etické výchovy a prevence sociálně patologických jevů, Praha. Akreditováno MŠMT. |
2009 | Výcvik v internetovém poradenství I. – Modrá linka, Centrum pro vzdělávání a supervizi Brno. Výcvik byl akreditován Ministerstvem práce a sociálních věcí ČR. |
2008–2013 | Komplexní vzdělávací program v Dynamicky orientované psychoterapii s důrazem na experienciální a psychosomatický přístup v rozsahu 790 hodin – Institut rodinné terapie a psychosomatické medicíny, o.p.s. v Liberci. Výcvik byl akreditován pro práci ve zdravotnictví. |
2007 | TKI – výcvik v telefonické krizové intervenci v rozsahu 100 hodin – „D“ občanské sdružení Liberec. Výcvik byl akreditován Českou asociací pracovníků linek důvěry. |
2007 | Práce s časovou osou – Institut rodinné terapie a psychosomatické medicíny v Liberci. |
Dosavadní praxe
2017–dosud | ZŠ Sokolovská Liberec – speciální pedagog, psychoterapeut, poradce |
2015–dosud | Terapeutické centrum Liberec – psychoterapeut, krizový intervent |
2012–2017 | Dětský diagnostický ústav, středisko výchovné péče a ZŠ, Liberec – etoped, psychoterapeut |
2010–2012 | Středisko výchovné péče v Liberci – etoped, psychoterapeut |
2009–2013 | Centrum intervenčních a psychosociálních služeb, Liberec – krizový intervent |
1995–2010 | Pedagogicko-psychologická poradna v Liberci – speciální pedagog |
1990–1991 | Ústav sociální péče v Horní Poustevně – sanitář |
Služby poskytuji také společnosti Amina, o.p.s. v Liberci, zaměřené na podporu pěstounských rodin a Sdružení Tulipan, z. s. v Libereci zaměřené na pomoc osobám se zdravotním znevýhodněním.